אקסקליבר

ראיתי היום את אקסקליבר, וחשבתי לי שמזמן לא שלפתי אותה מהסלע כדי להוכיח שאני ראויה. איבדתי את זה. נשענתי על ראיות של אחרים ולא שלי. המלוכה מגיעה למי שמעז להיות הוא עצמו גם כשאחרים אומרים לו שהוא לא כזה, שהוא בן עניים ומה לו ולאקסקליבר. אבל הוא יודע שבתוכו הוא ראוי לכל זה, בדיוק כמוהם. מזמן לא שלפתי לי את אקסקליבר האהובה שלי, שליוותה אותי בימי ילדותי. הייתי מרלין, והייתי מורגן, והייתי ארתור, ומעולם לא הייתי הגווינביר של ארתור, ולא היה לי לנסלוט משלי. לא מזמן חשבתי עליך, והבנתי שלא עושים דברים כאלה לאישה. אני מחפשת לי את ארתור שלי, שלא עושה דברים כאלה. אני מחפשת את האבירות והכבוד וההגינות וקוד ההתנהגות האצילי שמעולם לא היה לאף אחד מהגברים שנקלעו בדרכי. שמעתי המון מדברים על זה, ראיתי אותם כותבים את זה, אבל כולם שיקרו, עד האחרון שבהם. מרלין אמר משהו פעם על איסור לכשף באהבה. אני מסכימה אתו. אהבה דורשת אומץ, היא אינה מתקיימת בזכות רמייה ואחיזת עיניים. יש לי אומץ לחכות. יש לי אומץ להסתפק רק באהבה שלי, ובאקסקליבר.


תגובות