דיוות

ב-30 ביוני ימלאו לי 50. בשנות נעוריי השמחות כל כך נהגתי להכריז באחד ביוני על פתיחת חודש חגיגות יום ההולדת שלי, והשתדלתי לעשות משהו חדש ומשמח בכל יום כזה. היו שנים עצובות שבהן לא התחשק לי לחגוג, וכשניסיתי זה לא תמיד היה מכל הלב.
השנה אני חוזרת למנהג הזה דווקא משום שיש לי כל כך הרבה מה לחגוג, גם כשנדמה לי שאין. יש, אני עומדת על כך שיש.
היום החלטתי שאם כבר אז כבר. אני עומדת להיות דיוה בינלאומית. הנה, זה מה שעומד לקרות ביום הולדתי ה-50. מה זה משנה אם זה רק מעין חלום של אישה שכבר לא אכפת לה להיות מי שהיא בגדול?
כולנו דיוות, אבל לא כל אחד מרשה לעצמה להיות.
אני כן.
יום הולדת 50, מי יגיד לי לא? :)
זה מה שיהיה, בין אם בעיני עצמי או בעיני קהילה כלשהי.
יש לי תכנית ואני עובדת עליה.
הנה אני פה, מכריזה על פתיחת חודש חגיגות עצמי, חגיגת היובל שלי. בכל יום יהיה משהו חדש, והיום כבר כתבתי את האודות שלי לאתר החדש.


תגובות