ביעור חמץ רגשי

מילים אישיות של ביעור חמץ נפשי בשחרו של אביב חדש:

הפעם השנייה שבה את נלחמת על חייך, פשוטו כמשמעו, הרבה יותר קשה משום שאחרי שהצלחתי פעם אחת והניצחון החזיק מעמד "רק" כמה שנים, אני טועה לחשוב שאני כישלון אם אני יוצאת לדרך הזאת פעם שנייה.

אבל כמו שאומר טים סטורי: "a come back is not a go back". אני לא חוזרת למה שהיה אז, אני לא מה שהייתי אז. היום אני יודעת טוב יותר, והדרך לא פחות ארוכה, אבל היא עדיין פתוחה בפניי.
אין שום סיבה לוותר על הפעם השנייה.

אני מחברת את הנקודות של העבר רק כדי להבין איך לא לחזור על טעויות בהווה. בתחילת שנה זו ייחלתי ללמוד ענווה. זה השיעור הגדול מכולם שאני לומדת השנה: אני בסך הכל בת אדם שעושה טעויות, וגם אני יכולה לסלוח לעצמי על הדרמות המיותרות האלה.

השורה התחתונה היא שאני לא מוכנה לוותר על עצמי יותר, אני לא מוכנה להישאר במקום החולני והלא מספק שבו אני נמצאת פיזית ונפשית ואני רוצה לצאת משם עכשיו. אז אני יוצאת, בצעדים קטנים ובריאים ועושה שוב את המסע.

מכל קלישאות "החיים הם..." אני הכי אוהבת את הקלישאה הנכונה שהחיים אינם שינוי גדול אחד ואז מתיישבים לנוח בשאננות.

החיים הם שינויים קטנים שמתמידים בהם כל יום. ואז מגיעים.

תגובות