מלאכים

תשמעו סיפור על מלאכים.
התיישבתי לי בפינת המדיטציה/צפייה בגוזלן שלי, ושמתי מדיטציה של ליליאן עדן, הפעם איזשהו סשן על מלאכים.
אמרתי לי, משהו חדש, תנסי.
ל.ע שלחה אותי לעמקי ההכרה והתודעה שלי ואמרה לי לקרוא למלאכים שלי ולדבר אתם.
אמרתי לי, בסדר, אדבר עם עצמי אם לא יבואו.
ושקעתי בצמרמורות ובאור הבהיר מעט שלי, בכל פעם שאני נכנסת לעומק הזה.
ביקשתי מהם שיבואו, שאני צריכה לדבר אתם. חיכיתי והחלטתי להתחיל בלעדיהם, נראה מה יהיה.
אמרתי להם, תעזרו לי, אין לי יותר כוחות ואני בכלל הולכת לאיבוד. איך ממשיכים ולאיפה?
אמרו לי משהו, לא שמעתי בבירור, אז המשכתי.
אני הולכת לאיבוד עכשיו, מה עושים?
מה שאת עושה תמיד, רק מבלי לוותר. תמשיכי.
לא טוב לי, קר לי מבפנים, אני לבד.
אנחנו פה, לא?
כן, אבל אני לבד לגמרי.
לא קיבלת השבוע מחשב חדש, וכיסא משרדי משוכלל חדש לגמרי?
כן, אלף אלפי תודות. אבל זה לעבודה מהבית, זה הכרחי, ומה זה קשור בכלל?
קשור שאת לא לבד בכלל, את לא רואה? ומה קשור עבודה עכשיו?רצית לכתוב והמקלדת שלך התפרקה כבר בתוך הלפטופ שכבר לא סחב בכלל, ולא היה לך כסף לקנות חדש, והכיסא שבר לך את הגב. קיבלת חדש לגמרי. את לא לבד.
אז מה אני עושה עכשיו?
תכתבי. לא רצית?
אבל, יש לי עבודה. המון. אני לא מספיקה כי אני חלשה מדי עכשיו.
תעבדי. לפני חודשיים בקושי הייתה לך. תתחזקי.
כן, תודה, אבל...
שום אבל, את יודעת מה לעשות. תעשי. ואחר כך תכתבי. או לפני. תקומי מוקדם יותר.
אתם חושבים שאני מתפנקת?
קצת.
אתם קיימים בכלל?
את מדברת אתנו?
כן.
אז באבו אבוהה. יש אנשים שמחייכים אלייך?
כן, הרבה.
את מחייכת לאנשים אחרים?
אני משתדלת. אתם חושבים שלא מספיק?
מה את חושבת?
J ברור לכם שדבילי לחייך במדיטציה?
לרגע חשבנו שאת צוחקת עלינו. עכשיו, תשלקי לך ביצים לארוחת הערב במקום לטגן, ותוכלי לאכול עוד פרוסה מעוגת הסולת. ואל תשכחי את אימון המשקולות שלך להערב. את יודעת מה לעשות.
אוקי. תודה רבה.
אין בעד מה, חומד. אנחנו יודעים שאת אוהבת שקוראים לך ככה.
J
נשיקות וחיבוקים ותשמרי על עצמך.
אשמור. חיבוקים ונשיקות גם לכם.




תגובות

  1. נשיקות וחיבוקים.... המון כוח שואב ממילייך ומודה לך

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה