חוקי הפיזיקה של החלומות


לא בכיתי, בחיי שלא, לא הפעם.
רק באתי לספר לה על עצמי ואיך אני בונה סולם החוצה מהתהום.
מעניין שכולם מאמינים בי יותר מאשר מאמינה בעצמי, ברגע זה.
מעניין שהם רואים איך אני יכולה לעשות מה שאני רק חולמת עליו, אבל אני עוד לא.
ואז סיפרתי לה עם מה התחלתי.
מה היה החלום המקורי שלי לעסק משלי.
ומכיוון שהיא אשת כספים היא כל הזמן עצרה אותי וכיוונה אותי לכיוון הכסף.
"ו... מה עכשיו?", שאלה אותי בכל פעם, ואני פרטתי עוד כמה מטבעות מהמטמון הזה.
ואמרתי לה שיום אחד.
אמרתי לעצמי שלא ויתרתי וכשאוכל, לכשיסתדר, לכשיתפנה הזמן ויזרום שוב הכסף אוכל לעשות את זה.
והיא הסתכלה וחייכה.
אז אמרתי לה "רגע, תעצרי. זה הכל תירוצים. אני יכולה כבר עכשיו".
והיא רק אמרה: "או, חיכיתי בסבלנות שתגיעי לזה לבד.
את הרי יכולה לעשות את זה בנוסף, במקביל, מבלי להפסיק את שגרת העבודה הרגילה שלך".
ואז הבנתי למה מה שחשבתי שכבר הסתדר נופל, ולמה אני מתחילה משהו שנראה כמו פשרה, 
ואז הוא מסתדר לי כך שאוכל להמשיך בשלי, כל הדרך למטרה.
וכשחושבים על זה, זאת לא מיסטיקה.
זאת פיזיקה, החוקים של הכוחות והתנועות והאנרגיה.
הכל פיזיקה, כימיה וביולוגיה, ובסוף כל מדע החיים מסתדר.
בתמונה: ראיתי אתמול בדרך שני אוטו של חלומות.
כשניסיתי להנציח את היפעה שבתקווה, המציאות הפריעה בדרכה המעשית.


תגובות