הצעה לזיון, וגעגוע



קיבלתי הצעה לסקס. 
קיבלתי גם הפניה לתמונה. 
זין כמו שאני אוהבת.
בחור גדול, בנוי חזק וטוב, כמו שאני מפנטזת עליו,
כזה שאוכל בגודל שלי להתמודד עם הגוף שלו טוב, אמר לי.
לא יכולתי להרשות לעצמי.
אמרתי לו שבמצבי סביר להניח שאוריד לו את הזין בסכין מרוב זעם.
זיון כזה, כמו שאני אוהבת באמת, לא קשור לאורגזמה אחת או שתיים,
או המולטי-אורגזמה הפנימית והחיצונית שלי שאני כל כך אוהבת לקבל.
זיון טוב בשבילי הוא זיון ממושך, כזה שמעלף אותי וגורם לכוס שלי
להתכווץ מרוב כאב כמו "כוס של בתולה", כפי שאמר לי סטוציונר
שנשאר אתי פעם עד הבוקר וביחד סגרנו נטו חמש שעות של זיון בכל מה שאפשר.
אני לא יודעת למה אני לא רוצה עדיין אף אחד נוסף בתוך הגוף שלי.
אין לי הסבר לכך, אבל אני מניחה שיום אחד זה יחלוף משום שאני כבר עבר רחוק
של כל כך הרבה גברים, כולל אלה שהייתי לרגע קט משמעותית בשבילם.
אני לא יודעת למה אני לא יכולה לשחרר את הכוס שלי ולהחזיר אותו לבעלותי.
בינתיים, אני ממשיכה לשכב בשמש כבר היום השלישי או הרביעי,
עושה מה שלא עשיתי מאז נעוריי, ומחכה לעצמי.



תגובות