סטוקרים ומטעמים אחרים


אני אוהבת לקרוא מיתוסים ולהשתאות מול הסרטים האלה של דיסני.
אחר כך אני נושמת לרווחה ומזכירה לעצמי בסבלנות ומבלי להתרגז:
אין אדם נקי מסודות ושקרים, בעיקר לעצמו.
אין אדם שאי אפשר לתפוס על זוהמה אחת לפחות,
על משהו קטן ולא הגון או הוגן.
אין כזה דבר ניקיון וטוהר אצל בני אדם בכלל.
זאת משאלת לב והפרזה יחצ"נית לצורך האדרה עצמית ואוסף לייקים 
עצום ואוטומטי במדיה החברתית.
תקראו קצת את קרישנמורטי מערער מיתוסים על גורואים של שקר 
ותבינו מי הם מורי החושך שמתחזים לאור.
כל עוד יש לנו מערכת עיכול שמפרישה תוצרים מצחינים
אנחנו לא יכולים להיות נקיים לעולם אף פעם מכל בחינה שהיא.
אנחנו יכולים רק להשתדל לעשות את המיטב,
ולהבין היכן טעינו ולתקן.
אין אידיוט שלא מתפתה להמציא את חוקי המוסר מחדש,
לטוב או לרע, לטוהר או למדמנה.
אין כזה דבר להיות אדם עם לב טוב אבל לרמות ולשקר כל הזמן,
ואין כזה אדם נקי מחטא אם הוא משתף פעולה עם הדרעק הזה.
אבל אם יש משהו שהכי מרגיז אותי זה אלה שמזדחלים
שוב ושוב לתוך החיים של אנשים אחרים בתחבולות וערמומיות.
סטוקרים.
פסיכופתים וסוציופתים.
כאלה עקבו אחריי מספיק ועדיין הם נדבקים.
כאלה שאין להם תמונה אבל טוענים שהם גרושים כבר שנים, למשל.
אתם גרושים, אבל קשר לא רבני-רשמי אתם מסתירים?
והשם האמיתי שלכם?
אה, זה שם עט כמו מנדלי מוכר ספרים?
בכל פעם שזה קורה זה מוציא ממני אלימות
ומוריד עוד יותר את רמת הסובלנות שלי לשקרים הלבנים
של מי שמונוגמיה נוחה לו כשותפות כלכלית בלבד ולהרביע
כדי להוסיף יורשים לשושלת.
וכן, אני יודעת שנזרקתי כעת על ידי שרלטן נשוי אחרי שנתיים ימים
שבהן שיתפתי פעולה עם השקר הזה.
אבל לא רדפתי איש, זה בטוח.
לא ניצלתי אף אחד, נתתי את כל שירותיי בתמורה הוגנת,
לא הזקתי במזיד ולא עקבתי, לא הסתרתי מי אני,
ואני בטח לא מנסה להזדחל לחיים של אף אחד.
סטוקרים.
אני מתעבת אתכם.
תמצאו חיים.
#עצבנית

תגובות