יומן נסיעות


יום יום אני נוסעת לסיציליה, דרום אפריקה, מלטה, טנריף.
יום יום אני מבקרת בשווקים הססגוניים ומריחה תבלינים.
יום יום אני מפלרטטת עם זרים בסמטאות, מרימה חצאית.
יוצאת למועדוני לילה לרקוד, מהמרת בשולחן, לומדת לשקר,
לומדת לבגוד, לומדת להסתיר, לוותר, להשלות, להתנכלל, לבנות ציפיות,
לספר לכולם כמה אני יודעת הכל על אהבה וזוגיות למרות שאני לגמרי לבד.
אני יודעת לספר לכולם כמה רע, כמה טוב, כמה אני הכי טובה,
כמה העצות שלי הכי נבונות, כמה אצלי בחיים זה אחרת כי אני אני.
אני נערצת, אני נחשקת, אני לא יודעת מה לעשות עם הקוראים שלי.
אני לא יודעת איפה לשים את עצמי מרוב אפשרויות.
אני מושלמת.
אני מלכת ההזדמנויות.
ואני עדיין לבד, עדיין משקרת בכתובים, עדיין מרמה את עצמי 
שהכל בסדר גמור אתי רק משום שאני מכורה לאהבה.
ועדיין נודדת משממה לשממה, מבחוץ פנימה, פנימה לעולם,
המון אנשים, אין ספור כבישים, אין מוצא.
WTF, יהא שמי.




תגובות