ספר החוקים


אני מונוגמית שלא היה לה מעולם צורך לחשוב או לפנטז על גברים אחרים תוך כדי אהבה.
אני מוצאת את עצמי במצב מוזר כעת, בין הפטיש של החיים לבין הסדן של האהבה הישנה, הזורמת עדיין במערות הנסתרות.
מכיוון שגם לא בגדתי ולא התנסיתי אפילו בפלירטוטים עם אחרים גם בזמן שלא היינו יחד, אין לי מושג כעת מה עושים.
כמה זמן אחרי פרידה סופית מותר להתחיל לחשוב על גברים אחרים ולפנטז עליהם, ולהתכונן לאהבה חדשה,
מבלי להרגיש אשמה, נקיפות מצפון, בוגדת שכופרת ומפריכה את הצהרות האהבה הקודמות שלה?
לא סטוצים.
סטוצים לא מעניינים אותי.
היה לי מספיק מהם, אני יודעת מה אני צריכה ורוצה.
מתי מותר להיפתח לאהבה חדשה כדי לאחות את הלב, זה מה שמעניין אותי כעת.
אני יודעת שלכל אחד החוקים שלו, וזה מפליא שאכפת לי עדיין מה יאמרו עליי.
אני מתחילה להבין שספר החוקים של החיים שלי חזק, מהיר וחיוני ובועט יותר מכל אכזבה.

אולי זאת התשובה.




תגובות