מלחמה

1. יותר מדי אושיות בפיד שלי, פחות מדי אנשים.
2. כשאני אומרת למוקדנית "לא, אין צורך להתקשר שוב אחרי שתיגמר האזעקה, תיכף יהיו בומים ונמשיך", אני מבינה שקהות החושים שלי אופטימלית.
3. אני רותחת מזעם, ורוצה רק לבכות, זה בטח אומר משהו למומחים, כי לי אין יותר מושג.
4. תמיד סירבתי להאמין בתיאוריות קונספירציה משום שלמיטב הבנתי רוב בני האדם מטומטמים מדי מכדי לארגן קומבינה כלשהי. מלחמות הן הוכחה ניצחת לא פחות.
5. אני ישנה או לא ישנה או רוצה לישון או לא רוצה להתעורר בעת ובעונה אחת. גם זה כנראה סימפטום.
6. אני מתביישת כל הזמן על ימי הנאיביות שלי, על הקרדיט שנתתי לאנשים שמקבלים משכורת כדי לכתוב את השטויות שלהם. אני לא רוצה לעולם להגיע למצבם, ואני יודעת שאנשים חושבים שאני עפה על עצמי.
7. לו הייתי במצב גופני טוב יותר הייתי מעיפה את המקלדת והעט לכל הרוחות ומתפרנסת רק משטיפת כלים וניקיונות. 
8. לא יהיה שלום, משום ששלום אינו ההפך ממלחמה.
9. לא יודעת איך לתקשר ללא מילים, ולכן כשאין לי מילים אני לחלוטין לא מובנת לעצמי ולאחרים.
10. מלחמה.

תגובות