קריאת בוקר במדיה החברתית


1. האמת היא שככה זה היה כל הזמן ורק לא גילו לנו בעיתונות, מרוב "מקצוענות". מדי פעם היה עיתונאי אמיץ שרמז על כך והסתכן באבדן מקורות, אבל רוב הזמן הסתירו מכם שרוב חברי הכנסת מצביעים כל הזמן בעד ונגד חוקים בניגוד לצו מצפונם. ח"כ עדי קול סובלת בבירור מתסמונת סטוקהולם, ולכן כתבה על זה בגילוי לב הגובל בחוסר אינטליגנציה מסוים. זוהי תקופה שבה אף אחד לא זקוק יותר להזנה מתמדת מחברי הכנסת ולכן היא לא עברה את המסננת של הכתב שמסנן בדרך כלל את המידע הזה. כל השאר הוא התקפה לא הוגנת על אישה יפה וצעירה שאומרת מה שהיא חושבת. אם הייתה גבר לא היינו עושים לה את זה, וגם יאיר לפיד יודע ומקריב אותה בלי בעיות.

2. החרדים כאן בשביל להישאר ולהתרחב, ואי אפשר לנצח אותם לא בקלפיות ולא בבית המשפט העליון. הם למדו יפה מאוד את כל יתרונות הדמוקרטיה הפעילה, ובכך ניצחו את העצלנות החילונית הידועה. קו ישר ומובהק מתוח בין כישלון המחאה החברתית לבין בית שמש - חוסר הבנה מוחלט במציאות ובגורמי הכישלון של הניסיונות לשנות מציאות לטובה.

3. הקשבתי לראיון רדיו מפברואר אצל ורדה רזיאל-ז'קונט, ובו אמרה באומץ לאישה אחת שיש אכן אנשים לא מונוגמיים והיא צריכה להחליט אם להישאר עם בעלה הבוגד. בתגובות הציעה מישהי פתרון לבעל בוגד, בבחינת נהפוך הוא: לא להתגרש ממנו אלא לספק לו עוד ועוד ויאגרה בכמויות אדירות, והפתרון למצב כבר יהיה טבעי, כלומר מוות מהתקף לב. יש איזה מישהו בתנועת הגברים שטוען כבר זמן רב שיש נשים שמרעילות את בעליהן, ואף אחד לא עולה על זה.

אני לא יודעת ולא מאשימה אף אחד, רק תוהה למה 103FM משאיר הסתה לרצח נגד גבר, ומה היה קורה לו הייתה זאת הסתה לרצח אישה.

תגובות