חידת הסימנים

ניסיתי לקרוא אצל אופרה וינפרי, אהובתי, את חמשת הסימנים לכך שמצאת את אהבת חייך שתרצי להזדקן איתה.
זה כמעט לא מדבר אליי, כי מצאתי את אהבת חיי, וכל יום האהבה ממשיכה לגדול מבלי לדעת תשובה,
וכל יום אני מדמיינת את היום יום שלנו על כל קשייו משבריו,
וכל יום מביא אתו את היפעה ואת השגרה שלו.
אני יודעת את כל החסרונות ויודעת שאין לי זכויות.

אני יודעת את השעמום ואת הפחד מכך שנביט זה בזו יום אחד ונשתוק מדי.
אני לא יודעת מה זה אומר לחיות עשרים שנה יחד.
אני רואה אחרים חיים ככה ואני שואלת את עצמי אם מה שמחזיק אותם יחד חזק וטוב ממה שיפריד ביניהם לעד.
אני יודעת שאני פוחדת שאהבה כזאת לא תקרה לי עוד לעולם,
ואני פוחדת להתפשר על הרבה פחות.
מה זה אומר להזדקן ביחד?
מה זה אומר להתעייף מהחיים יחדיו?
אני לא יודעת, למען האמת, מהם הסימנים לכך ששום דבר בינינו לא יתקלקל לעולם.
אני רק יודעת שאם אחרי כל כך הרבה זמן אני עדיין רוצה, אולי זה בכל זאת סימן?



תגובות