אבא, אמא, ילדה, אהבה

אבא חוזר, וגם אמא. לאט לאט הם חוזרים לבניין הזה, לשבת אתי, כל אחד בפינה שלו, לא יחד חלילה. הפעם הם מקשיבים לי בסבלנות כי הם לא יכולים לענות. הפעם הם מקשיבים לילדה הקטנה שלהם שכועסת מאוד ורוצה כבר שקט מאוד.
אבא ואמא עשו אותי באהבה, רואים בתמונות. אבא ואמא חשבו שהם אגדה והנסיכה שלהם תרפא הכל. אבא ואמא לא ידעו שהנסיכה שלהם לא תחפש לעולם נסיך לעצמה, תישאר לבדה מרוב פחד וכשתתעורר סוף סוף, כשתהיה מוכנה להסיר מעצמה את הקללה, הנסיך לא ירצה להישאר איתה. כבר יש לו נסיכה אחרת בבית, או מועמדות אחרות, או השד יודע איזו מטלה או עדיפות חשובות ממני.
אבא ואמא אוהבים אותי, ואני אותם, אבל אבא ואמא כבר לא כאן, ואני לא רוצה להישאר לבד עוד. אני גם לא יודעת לסמוך על אף אחד משום שאף אחד שסמכתי עליו לא רצה אותי מספיק כדי לנגב לי את הדמעות ולאהוב, לאהוב, לאהוב.

זה מה שאני רוצה לומר לאבא ואמא היום.

צילום מקורי: אדוארדו מיטש. צילום אינסטגרם: אילת מריה מיטש

תגובות