חלומות

בחודשים האחרונים אני מנסה להרים סטארט-אפ שהוא כולו חזון טכנולוגי-אורייני-תרבותי מרתק וחשוב, וכל הביג-שוטס אמרו לי: "לא תצליחי", "אין לך סיכוי", "זה לא יעבוד", "אי אפשר לעשות את זה". לא האמנתי להם אף לא לרגע, למרות שאני לא יודעת בכלל לתכנת ואין לי אפילו תעודת בגרות.
בשבוע שעבר הייתי בראיון עבודה וגיליתי לתדהמתי שמישהו הצליח להגשים חלק קטן מהחזון שלי, קטן אבל גדול ומיוחד. כלומר, זה באבו-אבוהה אפשרי. אני מלאת הערכה לו, ועוד יותר משוכנעת היום שאני צודקת. יודעת בוודאות שמה שאני חולמת להקים יכול להתגשם וראוי לו שיקרה. לא מאמינה יותר לאף "יזם" מדופלם שאומר לי לא ולאף אקזיטציונר שעשה מיליונים ואומר לי שאני לא מבינה על מה אני מדברת. 
בלי אמונות פוליטיות, בלי כסף, בלי רכוש, בלי דעות מעניינות, בלי רצון לשכנע עוד, מבלי להתווכח, מבלי להתנצל, מבלי לוותר, מבלי להתפזר, מבלי להתפרנס, מבלי לדעת איך להמשיך. כל מה שנשאר אלה רק החלומות שלי, המוזיקה הפנימית שלי ותמונות של אנשים שעשו מה שהם אוהבים כשאחרים לא האמינו בהם. תגידו לי עוד פעם לא, ואז אדע בוודאות מוחלטת שאני עומדת לנצח.
led zeppelin, מתוך דף הפייסבוק של houses of the holly

תגובות